Česká automobilová legenda Škoda 110 R poháněna kapalinou chlazeným řadovým čtyřtaktním čtyřválcem, umístěným za zadní nápravou. Nádrž automobilu, umístěná pod předním zavazadlovým prostorem, pojala pouhých 32 litrů benzínu Super 95, což vozu s průměrnou spotřebou kolem 9 litrů na 100 km stačilo na necelých 400 km jízdy. Škodu 110 R nahradil v roce 1981 model Garde (interně 743), postavený na základech modelu 742
Výrobce | AZNP Kvasiny |
---|---|
Roky produkce | 1970–1980 |
Vyrobeno | 56 902 nebo 57 085 kusů |
Místa výroby | Československo |
Nástupce | Škoda Garde |
Příbuzné vozy | Škoda 110 |
Karoserie | dvoudveřové kupé |
Třída | sportovní |
Technické údaje | |
Výška | 1 340 mm |
Rozvor | 2 400 mm |
Objem nádrže | 32 l |
Motor | |
Motor | 1 107 cm3 / 46 kW |
Převodovky | |
Převodovka | manuální 4+1 |