Škoda 110 R byla ikonickým kupé vyráběným mezi lety 1970 až 1980 v závodě Kvasiny.
Pod zadní nápravou ukrývala kapalinou chlazený řadový čtyřválec s výkonem 38,5 kW. Díky průměrné spotřebě kolem 9 litrů a nádrži o objemu 32 litrů měla dojezd zhruba 350–400 km. Aerodynamická karoserie s elegantním sportovním tvarem z ní udělala miláčka českých i zahraničních řidičů. V roce 1981 ji nahradil model Garde, který vycházel z nové řady 742.
Tento konkrétní vůz prošel kompletní renovací napříč našimi specializovanými dílnami. Vše začalo mechanickými úpravami, pokračovalo klempířskými pracemi a lakováním, až po detailní čalounění interiéru. Díky souhře všech našich odborníků pod jednou střechou jsme mohli vůz uvést do perfektního technického i vizuálního stavu. Škoda 110 R se tak vrátila na silnice v celé své kráse a opět budí obdiv na každém srazu i projížďce.